30.10.2018

Television näkyvyysongelmat Kemin alueella Viestintäviraston tiedossa: Digitalta pyydetty laajempi selvitys

Viestintävirasto on pyytänyt televisio-ohjelmistojen jakelussa toimivaa Digita Oy:tä toimittamaan tarkemman analyysin Kemin alueen televisiovastaanoton ongelmista. Näin kertoo liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner (kesk.) vastauksessaan keskustan kansanedustaja Katri Kulmunin kirjalliseen kysymykseen Kemin ja Keminmaan alueella ilmenneistä television näkyvyysongelmista.

- Näkyvyysongelma on ministeriön ja Viestintäviraston tiedossa ja asiaa on käsitelty Digita Oy:n kanssa, joka käytännössä hoitaa televisioohjelmien jakelun. Vastaanotto-ongelmien syiksi on tähän mennessä tunnistettu radiokelin aiheuttamat häiriöt sekä antennien väärä suuntaus Oulun lähettimeen Tervolan lähettimen sijaan, Kulmuni kertoo.

Kulmuni sanoo useiden Kemin alueen asukkaiden olleen häneen yhteydessä televisiokanavien näkyvyydestä. Viestintävirastoon tulleita ilmoituksia Kemistä ja Keminmaalta on kuluvan vuoden aikana 18. Näistä ilmoituksista Digita Oy:ltä vaaditaan nyt tarkempaa selvitystä.

- On tärkeää, että asukkaat tekevät aina television näkyvyysongelmista ilmoituksen Viestintävirastoon. Silloin saadaan parempi käsitys ongelmien laajuudesta ja tunnistetaan mahdollisia eri syitä ongelmiin. Tähän mennessä vain 18 henkilöä on raportoinut ongelmista, mikä ei uskoakseni kerro ongelman todellista laajuutta, Kulmuni sanoo.

Lisätietoja: Katri Kulmuni, puh. +358(0)44 2555 903

Vastaus kirjalliseen kysymykseen television näkyvyydestä Kemin ja Keminmaan kuntien alueella: https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kysymys/Documents/KKV_387+2018.pdf?fbclid=IwAR0x2k2BXHLlaLBTBPNLxjbyU4088hF7uXUjCT5Bzid5e16Ndziu_RNytSw

Tuemme Katri Kulmunia Keskustan puheenjohtajaksi

16.7.2019

Lista tukijoista täydentyy kohti Keskustan ylimääräistä puoluekokousta.

Tule mukaan!

Helsingin Keskustanaiset: Katri saa koko joukkueen mukaan puolueen identiteetin kirkastamiseen

15.7.2019

Katri Kulmuni onnistuu varmasti saamaan koko joukkueen mukaan puolueen identiteetin kirkastamiseen, oman äänen löytämiseen ääripäitten välille.

Uskon sydämestäni, että Katri Kulmuni onnistuu kokoamaan keskustasta voittajatiimin.

Päivi Mononen-Mikkilä

Keskustanaisten Helsingin piirin puheenjohtaja

Katri Kiihtelysvaaran markkinoiden suosikki

15.7.2019

Kat­ri Kul­mu­ni oli suo­si­tuin eh­do­kas kes­kus­tan pu­heen­joh­ta­jak­si kes­kus­tan Kiih­te­lyk­sen pai­kal­li­syh­dis­tyk­sen Kiih­te­lys­vaa­ran ke­sä­mark­ki­noil­la te­ke­mäs­sä mie­li­pi­de­ky­se­lys­sä.

Kysely ei kerro val­ta­kun­nal­li­sesta kannatuksesta. Vuorenvarmasti se kertoo paljonkin pienten kylien ja sorateiden asukkaiden näkemyksestä.

Anna-Liisa Leikkola: Katri keskustan puheenjohtajaksi

12.7.2019

Mielestäni Katri Kulmuni on nuori ja pätevä nainen keskustan puheenjohtajaksi.

Nyt keskustan puheenjohtajaksi tarvitaan rohkeaa ja päättäväistä naista, joka nostaa keskustan uudelleen johtavaksi puolueeksi ja suunnannäyttäjäksi yhteiskunnassa. Siinä työssä Katri Kulmunin rinnalla tarvitaan meistä jäsenistä jokaista. Kouvolassa tavataan!

Anna-Liisa Leikkola

keskustan kunniajäsen, herastuomari

Lapua–Seinäjoki

Katri Hesarin haastattelussa: Tärkeitä asioita meille ovat keskustassa ovat alueellinen tasa-arvo, sopusointu luonnon kanssa, yritteliäisyys sekä yhteiskunnan turvaverkko

6.7.2019

Katri Kulmuni, jos sinut valittaisiin keskustan puheenjohtajaksi, mihin suuntaan veisit puoluetta?

”Menisimme syvemmälle keskustaan. En varmaan siirtäisi yhtään mihinkään, vaan korostaisimme keskustalle tärkeitä asioita.”

Keskustan kentän suosikki puheenjohtajaksi on Ilta-Sanomien kyselyssä elinkeinoministeri Katri Kulmuni

4.7.2019

Kulmunia tehtävään kannatti yhteensä 40,7 prosenttia vastanneista. IS lähetti kyselyn 708 keskustan kenttävaikuttajalle ja siihen vastasi 300 henkilöä.

Kyselyyn vastanneet ovat keskustan paikallisyhdistysten, kunnallisjärjestöjen ja piirihallitusten sekä keskustanaisten ja keskustanuorten johdon jäseniä.

Katrista matkan varrella sanottua

"Katri on rempseä nuori nainen, joka kohtaa ihmisen aidosti."